برج خنک کننده
لوله کاروگیت | سپتیک تانک | تصفیه فاضلاب
قیمت لوله کاروگیت | قیمت سپتیک تانک | پکیج تصفیه فاضلاب

اصول طراحی برج خنک کننده:
برج خنک کننده مکعبی و مخروطی (PCG,PFG) بر اساس جریان متقابل طراحی و با بهترین کارایی هوا را از داخل سطوح خنک کننده در تضاد با آب داغ عبور میدهند. گامهای شیارهای سطوح خنک کننده برج خنک کننده بصورت سینوسی طراحی گردیده اند و امکان گرفتگی در آنها وجود نداشته و سطح تماس آب داغ و هوا را به بیشترین حد ممکن رسانده و باعث دسترسی به بهترین راندمان می شوند . آب به صورت لایه نازک بر روی سطوح خنک کننده برج خنک کننده حرکت کرده و بیشترین سطح را برای خنک شدن با هوای عبوری ایجاد میکند. شیارهای درون پکینگ برج خنک کننده به صورت سینوسی و دارای زاویه بوده و بصورت معکوس روی هم چسبانده شده اند تا زمان تماس آب را به حداکثر برسانند.

جنس سطوح خنک کننده برج خنک کننده از پلی استر مقاوم در برابر حرارت و رطوبت بوده و طبق آخرین استانداردها طراحی و تولید میگردد.

گام این سطوح از ۱۲ تا ۲۲ بوده و ضخامت آنها از ۳۳۰ میکرون تا ۴۰۰ میکرون متغیر میباشد که با شرایط مدل و نوع برج تغییر میکند.

 
الکترو موتور فن برج خنک کننده بر حسب توان برج خنک کننده طراحی و بر روی برج خنک کننده نصب میگردد و قدرت آن به عوامل زیر بستگی دارد:

۱- دبی آب در گردش برج خنک کننده     ۲- افت فشار برج خنک کننده     ۳- راندمان پره های فن برج خنک کننده

برای دبی آب یکسان برج خنک کننده دارای افت فشار کمتر و راندمان بهتر می باشد که این امر باعث به حداقل رسیدن قدرت الکتروموتور و کاهش هزینه های بهره برداری شده است. دهانه گشاد برج خنک کننده طوری طراحی گردیده که مطلوب ترین هوا را به جریان درآورده و باعث ایجاد کمترین افت فشار باشد. برج خنک کننده از نوع مکش اجباری بوده و هوای مرطوب از داخل سطوح خنک کن به بیرون پرت شده و آب را خنک میکند.

قطر سوراخهای نازلهای پخش آب برج خنک کننده طوری طراحی گردیده که سیستم چرخش آب براحتی و بدون فشار به پمپ وارد سیستم گردیده و امکان افت و پخش قطرات به بیرون را به حداقل رسانیده است، طوریکه حرارت قطرات (Drift loss ) در برج خنک کننده کمتر از ۰۰۲/۰ درصد جریان آب گزارش شده است .

برج خنک کننده گروه صنعتی ناب با آخرین تکنولوژی ساخت و با استفاده از ژلکت ( Neopentyl Glycol) حاوی مواد پوششی ضد اشعه ماوراء بنفش (UV )ساخته شده و مقاومت فوق العاده بالایی در مقابل شرایط جوی بسیار سرد و بسیار گرم دارد. لایه های قوی و ضد آب، ضد خورندگی فایبر گلاس با رزین ایزوفتالیک (ISO ) باعث کاهش ارتعاشات و افزایش عمر برج میشود.

سطوح خنک کن  PVC از جنس دست اول و بدون استفاده از مواد بازیافتی ساخته شده دارای گرید دارویی آنتی باکتریال میباشد.

الکترو موتورهای مورد استفاده در برج خنک کننده  کلاس حفاظتیIPSS و عایق حرارتی کلاس F میباشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط صادقی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: